בעיות בשורש כף היד

שתפו

בעיות נפוצות בכף היד ודרכי הטיפול בהן

בעידן הנוכחי של שליחת הודעות טקסט בסמארטפונים, שימוש בקרי משחקי וידאו, ועבודה עם מחשבים, אין זה פלא שאנשים רבים סובלים מכאבים בידיים ובפרקי הידיים.
פציעות או מצבים המשפיעים על הידיים עלולים להפוך משימות שפעם היו פשוטות לכואבות וקשות. משהו יומיומי כמו הרמת כוס קפה או צחצוח שיניים יכול לגרום להרבה כאב.


מהן הבעיות הנפוצות העלולות להשפיע על תפקוד שורש כף היד ולגרום כאב?

דלקת לאחר אימון מאסיבי

ענפי ספורט רבים ותרגול אינטנסיבי יכולים לגרום לפציעות תנועה חוזרות ונשנות בידיים. לאחר אימון מאסיבי כף היד עלולה לסבול מדלקת ולגרום לכאב, ולכן ספורטאים רבים חובשים סד או תומך לשורש כף היד, על מנת לתת תמיכה והגנה מפציעות חוזרות.

דלקת גידים
דלקת זו היא צורה ייחודית של פציעת תנועה חוזרת ונשנית אשר נגרמת בדרך כלל משימוש יתר בכף היד. שימוש יתר בשורש כף היד לדוגמה על ידי עבודה מרובה על המחשב גורם לנזק קל ובסופו של דבר לדלקת של הגידים בפרק היד שקושרים את האצבעות לשרירים בזרוע.
זה גורם לגידים להתנפח, לכאוב ולהגביל את התנועה. פלטות המיועדות לאזור זה יכולות להפחית את הכאב ואת הכמות שבה תנועה חוזרת בעבודה יכולה לפגוע בפרק כף היד.

נפיחות לאחר נקע או פציעה ספציפית באזור זה
תגרום לכך ששורש כף היד שלך יתנפח באופן משמעותי, והנפיחות תהפוך את פרק כף היד שלך לרך יותר וגם קשה יותר להזזה. דרכי הטיפול הנפוצים במקרה זה הם מנוחה ליד, שימוש בקרח, ודחיסה על ידי סד מיוחד לכף היד. סד זה ייתן תמיכה לאזור הפגוע וידחוס את פרק כף היד כדי לשמור על הנפיחות.

תסמונת התעלה הקרפלית נובעת בדרך כלל מעבודה עם הידיים על מקלדת או עכבר, בהתחשב באופי הדיגיטלי והאינטנסיבי של החיים והעבודה המודרניים. התסמונת גורמת בדרך כלל לכאב, חוסר תחושה, ולעתים קושי להזיז את האגודל ושתי האצבעות הראשונות. זה נגרם מלחץ עודף מתמיד על העצב שעובר דרך 'המנהרה הקרפלית' בתוך פרק כף היד. סד המיועד לשורש כף היד יכול לעזור להקל לך על הלחץ הזה והוא חלק חשוב בטיפול בתעלה הקרפלית.

אצלנו בסול מדיקס תוכלו להתרשם באתר ממגוון רחב של תומכים וסדים באיכות הגבוהה ביותר המתאימים לפציעות ובעיות רפואיות בשורש כף היד, אשר יתאימו לכל מקרה רפואי ויעניקו תמיכה וחיזוק לאזור הפגוע.

לפתרונות בנושא שורש כף היד לחצו כאן

עוד כתבות שיוכלו לעניין אותך...

דילוג לתוכן